среда, 15 февраля 2017 г.

Модуль 8. Рефлексія.

У цьому модулі я дізналась про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Я спроектувала свою систему оцінювання та скористалася засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». Я переглянула свій приклад учнівської роботи, внесла до нього потрібні зміни.Об’єднались в пари, аналізували учнівські роботи.Кращі місця в роботі виділили кольором. Активно залучали учнів до роботи - це дало позитивний ефект при самооцінюванні, діти більш задіяні. Слід дати можливість обговорити проекти проаналізувати їх. Під час такої роботи учні вносять  пропозиції однокласникам, що покращує якість роботи. Для обміну думками проводимо усне обговорення в групах.  Акцентували увагу  на змісті і на навичках 21 ст  Слід використовувати підсумкове оцінювання  Цей модуль допоміг мені задуматись , що означає оцінювання продумане, зосереджене на користь учневі.


Комментариев нет:

Отправить комментарий